Дума О. І. Розроблення методології створення нових туристичних продуктів в умовах конкурентного ринку / О. І. Дума, Б. Б. Пашко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 819. - С. 129-135. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.
Охарактеризовано поведінку споживачів під час купівлі товару; визначено, які типи споживачів є у туристичній галузі; описано процес просування на ринок товару-новинки; окреслено ключові вимоги ринку щодо створення нових туристичних продуктів. Розроблено методологію створення нових туристичних продуктів за умов конкурентного ринку.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"