Тарасенко К. В. Характеристика конституційного закріплення правового статусу координаційних органів з питань національної безпеки при главах зарубіжних країн / К. В. Тарасенко // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Політ. науки. - 2016. - № 1. - С. 87-92. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Показано, що оскільки в сучасному світі питання забезпечення національної безпеки кожної держави є вкрай актуальним, кожна держава вибудовує власну систему забезпечення національної безпеки. В більшості відповідних систем забезпечення національної безпеки створюються органи (зазвичай при главах держав), головним завданням яких є координація діяльності органів, що забезпечують національну безпеку. Найважливіші повноваження відповідних органів визначаються в конституціях. Розглянуто порядок формування та основні повноваження координаційних і допоміжних органів з питань національної безпеки при президентах у зарубіжних країнах: Румунії, Туреччині, Угорщині, Македонії, Російській Федерації, Казахстані, Молдові, Білорусі, Грузії, а також діяльність подібних органів у деяких країнах Західної Європи. Зроблено висновок, що статус органів з питань координації у сфері національної безпеки закріплюється конституціями багатьох країн. Але найчастіше про відповідні органи згадують у контексті повноважень глави держави. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4/8),30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15105:політ.н. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|