Киричок А. П. Дефініція поняття паблік рилейшнз та зв'язки з громадськістю як соціальний інститут / А. П. Киричок // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 1. - С. 127-132. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.Розглянуто проблеми, пов'язані з різноманітністю наявних визначень поняття паблік рилейшнз. Відзначено, що зв'язки з громадськістю вже давно посіли своє місце поряд з іншими світовими соціальними інститутами, і це є світовою тенденцією. В України формування такого соціального інституту, як зв'язки з громадськістю, розпочалося відносно нещодавно, і це пов'язано з історичним розвитком нашої держави. Перераховано критерії, яким має відповідати те чи інше поняття, щоб називатися соціальним інститутом. Обгрунтовано необхідність створення та підтримки на перших етапах існування соціального інституту зв'язків з громадськістю в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|