Березенко В. В. Соціальна відповідальність як умова ефективного позиціонування рекламного агентства / В. В. Березенко, Р. Р. Керімов // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 4. - С. 8-13. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Проаналізовано технологію позиціонування соціальної відповідальності сучасного рекламного агентства, яка виступає як умова його ефективного представлення на ринку рекламних послуг. Наголошено, що стратегію позиціонування варто будувати на кількох реальних міцних конкурентних перевагах агентства, серед яких важливе місце має посідати їх соціальна відповідальність. Технологія позиціонування соціальної відповідальності забезпечує рекламному агентству зміцнення конкурентоспроможності на ринку комунікаційних послуг, покращує відносини з клієнтами, допомагає формувати та підтримувати їх лояльність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|