РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000625598<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Березенко В. В. 
Соціальна відповідальність як умова ефективного позиціонування рекламного агентства / В. В. Березенко, Р. Р. Керімов // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 4. - С. 8-13. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано технологію позиціонування соціальної відповідальності сучасного рекламного агентства, яка виступає як умова його ефективного представлення на ринку рекламних послуг. Наголошено, що стратегію позиціонування варто будувати на кількох реальних міцних конкурентних перевагах агентства, серед яких важливе місце має посідати їх соціальна відповідальність. Технологія позиціонування соціальної відповідальності забезпечує рекламному агентству зміцнення конкурентоспроможності на ринку комунікаційних послуг, покращує відносини з клієнтами, допомагає формувати та підтримувати їх лояльність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського