РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000625702<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гиріна Т. С. 
Інформаційні інструменти підвищення концептуальної ефективності Інтернет-реклами / Т. С. Гиріна // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2014. - Вип. 1/2. - С. 84-88. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено потенціал інформаційних інструментів підвищення ефективності Інтернет-реклами на прикладі таргетування рекламних повідомлень соціальних мереж. Визначено особливості мультитаргетингу та сегментації інтернет-користувачів у системі поширення рекламних повідомлень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + У9(4УКР)421.0-803.81 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського