Гиріна Т. С. Інформаційні інструменти підвищення концептуальної ефективності Інтернет-реклами / Т. С. Гиріна // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2014. - Вип. 1/2. - С. 84-88. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Висвітлено потенціал інформаційних інструментів підвищення ефективності Інтернет-реклами на прикладі таргетування рекламних повідомлень соціальних мереж. Визначено особливості мультитаргетингу та сегментації інтернет-користувачів у системі поширення рекламних повідомлень.
Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н.Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"