Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000625704<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Доценко К. О. Політичний бомонд у соціальних медіа: особливості бренд-комунікативних стратегій / К. О. Доценко, К. О. Гритчин // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2014. - Вип. 1/2. - С. 95-99. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Висвітлено проблему користування політтехнологами соціальних медіа для створення і просування політиків та політичних партій. Розглянуто бренд-комунікативні стратегії та запропоновано шляхи розв'язання цієї проблеми. Соціальні медіа як інструмент політичної комунікації та платформа для розробки політичного бренду в українській практиці піар-галузі недооцінено. Водночас політичний брендинг потребує апробації інструментів соціальних медіа задля своїх потреб та насамперед теоретичної бази. Обгрунтувано доцільність використання соціальних медіа як бренд-комунікативного каналу та майданчику для формування іміджу політичного лідера. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + С5*676 + Ф3(4УКР)16
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|