Панасенко Л. М. Брендинг території: механізм формування та позиціонування : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Л. М. Панасенко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2016. - 20 c. - укp.Досліджено теоретико-методичні основи брендингу території. Розроблено комплексний інструментарій оцінювання результативності бренду території, що грунтується на експертному, рейтинговому, аналітичному, математичному методах і методі анкетування. Запропоновано удосконалений суб'єктно-орієнтований підхід до формування бренду територій, що передбачає формування бренду території з урахуванням очікувань і сподівань, які мають усі категорії стейкхолдерів стосовно наявності у території результативного бренду. Розширено методичне забезпечення процесу залучення стейкхолдерів до формування бренду території через механізм використання аукціону концепцій. Удосконалено операційний підхід до позиціонування бренду території, у межах якого до сукупності елементів процесу позиціонування бренду міста додано кілька нових етапів. Розширено понятійно-категоріальний апарат брендингу територій, а саме: визначення понять ''імідж території'', ''бренд території'', ''брендинг території'' та ''репутація території'' та компонентна структура брендингу територій у межах концепції управління територіальним розвитком. Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)22
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА421020 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|