Костючков С. К. Біополітична домінанта філософсько-освітньої концепції в умовах громадянського суспільства : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10 / С. К. Костючков; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2015. - 40 c. - укp.На основі комплексного підходу щодо проблем освітньо-виховного процесу здійснено теоретичне обгрунтування філософсько-освітнього аспекту біополітичної домінанти за умов розбудови громадянського суспільства в Україні. Розроблено нову, біополітичну концепцію філософії освіти, що має прагматичну спрямованість у контексті розбудови вітчизняного громадянського суспільства й полягає в розумінні сучасної освіти не тільки як процесу здобуття, накопичення та засвоєння знань, формування вмінь і навичок, а й як інструмента удосконалення адаптаційного механізму до постійно змінюваних умов навколишнього середовища. Запропоновано теоретичну модель цивілізаційної компетентності особистості, що охоплює певний комплекс базових параметрів, кожен із яких зумовлює формування конкретної компетенції, і розглядається як міра природовідповідності й адекватності індивіда наявному сучасному рівню суспільного розвитку, стану матеріальної та духовної культури. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА420026 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|