![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000626551<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сушко Ю. С. Педагогічні умови організації тестування майбутніх учителів математики в процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. С. Сушко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2016. - 20 c. - укp.Мета - теоретико-експериментальне дослідження проблеми організації тестування майбутніх учителів математики в процесі професійної підготовки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови організації тестування майбутніх учителів математики, що містять: попередню підготовку викладачів педагогічних ВНЗ щодо організації тестування в процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики, зокрема під час вивчення математичних дисциплін; розробку спеціальних наборів тестових завдань для використання викладачами в процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики; урахування необхідності формування в майбутніх учителів математики вмінь працювати з тестами та використовувати їх у подальшій професійній діяльності. Експериментально доведено ефективність визначених умов. Уточнено сутність поняття "організація тестування" та виділено показники успішності організації тестування майбутніх учителів математики в процесі професійної підготовки, а саме: відповідність одержаних результатів тестування рівню навчальних досягнень студентів; зменшення часових затрат на підготовку варіантів педагогічних тестів та перевірку результатів; підвищення рівня навчальних досягнень студентів. Подальшого розвитку набули концептуальні положення до проблеми підготовки майбутнього вчителя математики щодо використання педагогічного тестування у своїй професійній діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА420805 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|