Зайцева І. О. Формування професійних компетентностей майбутніх учителів філологічних спеціальностей в умовах дистанційного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Зайцева; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2016. - 20 c. - укp.Вперше виявлено педагогічні можливості дистанційного навчання (ДН) з використанням комп'ютерних та евристичних технологій для успішного формування професійних компетентностей майбутнього педагога філологічних спеціальностей. З'ясовано сутність професійних компетентностей таких учителів як внутрішньо значимої, сформованої в діяльності здатності особистості щодо власної трансформації й інтеграції спеціальних теоретичних знань і навичок у вирішенні завдань професійної діяльності. Відповідно до освітньо-кваліфікаційних характеристик систематизовано та теоретично обгрунтовано структуру та зміст основних професійних компетентностей майбутнього вчителя-філолога - діагностичних, прогностичних, конструктивних, комунікативних. Підтверджено припущення, що успішне формування в ДН професійних компетентностей можливе, якщо забезпечити такі педагогічні умови: достатню підготовку викладачів; освоєння студентами евристичних технологій; здійснення комплексної діагностики одержаних результатів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-2
Шифр НБУВ: РА420809 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|