Миколінська С. І. Музично-слухова увага молодших школярів: теорія та методика формування : навч.-метод. посіб. / С. І. Миколінська; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - 220 c. - Бібліогр.: с. 191-210 - укp.Зазначено, що стратегічною метою сучасного освітнього процесу є розвиток особистості учня, становлення в людині системи цінностей: особистісних, загальнолюдських, професійних. У ЗНЗ високий виховний та розвивальний потенціал несуть предмети художньо-естетичного циклу і, зокрема, уроки музики та музичного мистецтва. Цілеспрямовані спостереження практики музичного навчання школярів доводять, що музична діяльність у всіх її різновидах (спів, гра на інструменті, музичне сприймання, елементарна творчість тощо) не може бути продуктивною без розвиненої слухової уваги. Зазначено, що музично-слухова увага є необхідною умовою для ефективного музичного розвитку учнів, адже у процесі музичного навчання вона має значний вплив на процес і результати музично-слухової, музично-виконавської та музично-творчої діяльності, виступаючи важливим засобом їх регулювання. Розкрито сутність, зміст і функції слухової уваги в музичній діяльності, її особливості у психофізіологічному та педагогічному аспектах. Запропоновано шляхи формування музично-слухової уваги в учнів молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.03 + Ч421.221.355-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА807507 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|