РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000626932<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kim R. B. 
The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference = Посередницький вплив інформації про бренд та залученості на взаємозв'язок між країною походження та вибором бренду / R. B. Kim, Ch. Yan, Ya. Han // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 60-68. - Бібліогр.: 67 назв. - англ.

Мета роботи - виявити вплив знань щодо бренду в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати аналізу продемонстрували, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги бренду, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв'язок між країною походження та вибором бренду. Інформація про бренд має контрастний вплив на категорії товарів із високою та низькою залученістю. Для товарів із високою залученістю (в нашому випадку - автомобілі) інформація про бренд переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку - кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського