Kombo F. How demographic factors determine banking satisfaction: Czech and Kenyan case study = Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку: за даними Чехії та Кенії / F. Kombo, T. A. N. Nguyen // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 239-249. - Бібліогр.: 248 назв. - англ.Визначено, яким чином вік, стать і рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів із вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку. Індекс рубрикатора НБУВ: С73(4ЧЕХ)64-233 + С73(6КЕН)64-233 + У9(4ЧЕХ)262.10 + У9(6КЕН)262.10
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|