Сердечна Л. В. Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991 - 1996 рр. / Л. В. Сердечна // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Держ. упр.. - 2016. - № 3. - С. 5-12. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Здійснено ретроспективний аналіз розвитку реклами в сучасній Україні в контексті соціально-економічних перетворень, зокрема одного з етапів, який охоплює період 1991 - 1996 рр., до прийняття закону про рекламу. Оцінка економічного розвитку реклами і її ролі як галузі національної економіки грунтується на дослідженні статистичних матеріалів та експертних даних. Проаналізовано зміни в структурі та обсягах рекламного ринку в означеному періоді. Окрему увагу приділено формуванню та особливостям суб'єктів національного ринку. Розглянуто процес становлення державного регулювання реклами та рекламного самоуправління, створення нормативно-правової бази. Проаналізовано історичні передумови формування рекламної галузі національної економіки, відображено особливості державного і громадського регулювання рекламної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164г(4УКР)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15105:держ.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|