РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000628766<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гудзенко Н. М. 
Бухгалтерський облік та його удосконалення в системі маркетингового менеджменту : монографія / Н. М. Гудзенко. - Вінниця : Едельвейс і К, 2015. - 576 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання розвитку бухгалтерського обліку і його удосконалення в системі маркетингового менеджменту в інформаційній економіці. Розкрито економічну сутність понять "маркетинг", "готова продукція", "продаж", "збут", "реалізація", "реклама" та "дохід" у контексті обліку. Проаналізовано особливості відображення доходів і витрат процесу продажу за їх видами, основні методи економічного аналізу, що використовуються менеджерами для його оцінювання. Акцентовано увагу на проблемах розвитку управлінського інтегрованого контролю як фактора впливу на дохід підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)230.65-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802392 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського