Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000628778<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 трав. 2016 р., Одеса / ред.: Г. О. Оборський, С. В. Філиппова, О. К. Шафалюк; Одес. нац. політехн. ун-т, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана, Всеукр. громад. орг. "Укр. асоц. маркетингу", Белорус. гос. экон. ун-т, Vilnius Univ.. - Одеса : ТЕС, 2016. - 216 c. - укp. - рус. - англ.Висвітлено актуальні проблеми розвитку цифрового маркетингу. Розглянуто сучасні інформаційні технології в системі дистрибуції. Наведено класифікацію споживачів продукції автомобілебудівних підприємств. Розкрито особливості формування обліково-аналітичного забезпечення маркетингу на основі цифрових технологій. Охарактеризовано основні методи підвищення конверсії у цифровому маркетингу, актуальні інструменти Інтернет-маркетингу інноваційних проектів, сучасні канали просування товарів в Інтернет-просторі. Запропоновано підходи та системи оцінювання ефективності маркетингових Інтернет-комунікацій. Розкрито можливості використання цифрового маркетингу в кастомізації банківського продукту на вітчизняному ринку. Показано особливості біржових арбітражних операцій з крипто-валютою. Проаналізовано специфіку розвитку Інтернет-комунікацій і брендів на вітчизняному ринку морозива. Увагу приділено питанням маркетингової дистанційної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 ф я431 + У9(4УКР)290-211.1 ф я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА802921 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|