Карлова О. А. Основи менеджменту і маркетингу : [підручник] / О. А. Карлова, С. І. Плотницька, М. К. Гнатенко. - Харків : Друк. Мадрид, 2016. - 227 c. - Бібліогр.: с. 226-227 - укp.Розкрито сутність менеджменту та маркетингу, їх місце в системі управління організаціями. Розглянуто види організацій як об'єктів управління, функції та методи менеджменту і маркетингу. Акцентовано увагу на прийнятті управлінських рішень та методах їх оптимізації , підкреслено роль менеджерів і управлінців в системі менеджменту організації. Висвітлено значення стратегічних змін та їх вплив на організаційний розвиток, наголошено на ефективності сучасних методів менеджменту та маркетингу в діяльності організацій. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73-1 + У010.322 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА808801 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|