РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629121<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Карлова О. А. 
Основи менеджменту і маркетингу : [підручник] / О. А. Карлова, С. І. Плотницька, М. К. Гнатенко. - Харків : Друк. Мадрид, 2016. - 227 c. - Бібліогр.: с. 226-227 - укp.

Розкрито сутність менеджменту та маркетингу, їх місце в системі управління організаціями. Розглянуто види організацій як об'єктів управління, функції та методи менеджменту і маркетингу. Акцентовано увагу на прийнятті управлінських рішень та методах їх оптимізації , підкреслено роль менеджерів і управлінців в системі менеджменту організації. Висвітлено значення стратегічних змін та їх вплив на організаційний розвиток, наголошено на ефективності сучасних методів менеджменту та маркетингу в діяльності організацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73-1 + У010.322 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808801 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського