Лещенко М. П. Теорія і практика використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, М. М. Ястребов // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 4. - С. 53-71. - Бібліогр.: 39 назв. - укp.Обгрунтовано теоретичні основи проектування моделі використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів. Визначено методологічні підходи до моделювання процесу використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів, виокремлено його основні компоненти. З'ясовано можливості підвищення позитивного потенціалу пізнавально-активного поля під час реалізації навчально-дослідницьких проектів здоров'язбережувальної тематики з використанням веб-орієнтованих технологій. Охарактеризовано перебіг лабораторного та масового педагогічного експериментів. Доведено доцільність використання веб-орієнтованих технологій для ефективної підтримки здоров'язбережувального навчання учнів початкових класів. Обоснованы теоретические основы проектирования модели использования веб-ориентированных технологий в здоровьесберегающем обучении учащихся начальных классов. Определены методологические подходы к моделированию процесса использования веб-ориентированных технологий в здоровьесберегающем обучении учащихся начальных классов, выделены его основные компоненты. Выяснены возможности повышения положительного потенциала познавательно-активного поля при реализации учебно-исследовательских проектов здоровьесберегающей тематики с использованием веб-ориентированных технологий. Охарактеризовано течение лабораторного и массового экспериментов. Доказана целесообразность использования веб-ориентированных технологий для эффективной поддержки здоровьесберегающего обучения учащихся начальных классов. The article highlights the theoretical basis of projecting the model of using Web-based technologies in healthkeeping education of primary school students. The methodological approaches to modeling the process of using Web-based technologies in healthkeeping education of primary school students are determined; its main components are singled out. The opportunities to increase positive potential of cognitive and active field in the implementation of educational and research projects of healthkeeping subjects using Web-based technologies are pointed out. The course of laboratory and mass pedagogical experiments is characterized. The expediency of using Web-based technologies to effectively support healthkeeping education of primary school students is proved. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|