РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629137<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лещенко М. П. 
Теорія і практика використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, М. М. Ястребов // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 4. - С. 53-71. - Бібліогр.: 39 назв. - укp.

Обгрунтовано теоретичні основи проектування моделі використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів. Визначено методологічні підходи до моделювання процесу використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів, виокремлено його основні компоненти. З'ясовано можливості підвищення позитивного потенціалу пізнавально-активного поля під час реалізації навчально-дослідницьких проектів здоров'язбережувальної тематики з використанням веб-орієнтованих технологій. Охарактеризовано перебіг лабораторного та масового педагогічного експериментів. Доведено доцільність використання веб-орієнтованих технологій для ефективної підтримки здоров'язбережувального навчання учнів початкових класів.

Обоснованы теоретические основы проектирования модели использования веб-ориентированных технологий в здоровьесберегающем обучении учащихся начальных классов. Определены методологические подходы к моделированию процесса использования веб-ориентированных технологий в здоровьесберегающем обучении учащихся начальных классов, выделены его основные компоненты. Выяснены возможности повышения положительного потенциала познавательно-активного поля при реализации учебно-исследовательских проектов здоровьесберегающей тематики с использованием веб-ориентированных технологий. Охарактеризовано течение лабораторного и массового экспериментов. Доказана целесообразность использования веб-ориентированных технологий для эффективной поддержки здоровьесберегающего обучения учащихся начальных классов.

The article highlights the theoretical basis of projecting the model of using Web-based technologies in healthkeeping education of primary school students. The methodological approaches to modeling the process of using Web-based technologies in healthkeeping education of primary school students are determined; its main components are singled out. The opportunities to increase positive potential of cognitive and active field in the implementation of educational and research projects of healthkeeping subjects using Web-based technologies are pointed out. The course of laboratory and mass pedagogical experiments is characterized. The expediency of using Web-based technologies to effectively support healthkeeping education of primary school students is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського