РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629139<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Pinchuk O. P. 
Perspective analysis of use of social networks as learning tools in learning environment [Електронний ресурс] / O. P. Pinchuk // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 4. - С. 83-98. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Didactic value of electronic social networks is determined by capabilities to provide group interaction. It is proved that ESN can act as means of collaborative training activities, means of social contacts deployment, extension of all participants’ social interaction in educational process. Attention is paid to emphasis change from network communication to productive discussion and from collaboration to cooperative learning methods for students. The problem of improving of information and communication competence of all learning process partners is described. Possible changes in teaching methodology, when new objects, electronic social networking services appear in the system of education, are examined.

Дидактическая ценность электронных социальных сетей (ЭСС) определяется через возможности обеспечения группового взаимодействия. Доказано, что ЭСС могут стать средствами совместной учебной деятельности, а также средствами развертывания социальных контактов и расширения социального взаимодействия всех участников учебно-воспитательного процесса. Внимание уделено смене акцентов с коммуникации в сети на организацию продуктивной дискуссии, а также с коллаборации на кооперативные методы обучения учащихся. Рассмотрена проблема повышения информационно-коммуникационной компетентности всех участников учебного процесса. Исследованы возможные изменения в методике обучения, когда в системе средств обучения появляются новые объекты - сервисы электронных социальных сетей.

Дидактична цінність електронних соціальних мереж визначається через можливості забезпечення групової взаємодії. Доводиться, що ЕСМ можуть стати засобами спільної навчальної діяльності, а також засобами розгортання соціальних контактів та розширення соціальної взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу. Увагу приділено зміні акцентів з комунікації у мережі на організацію продуктивної дискусії, а також з колаборації на кооперативні методи навчання учнів. Розглядається проблема підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності всіх учасників навчального процесу. Досліджено можливі зміни у методиці навчання, коли у системі засобів навчання з’являються нові об’єкти – сервіси електронних соціальних мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського