РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629166<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полюга В. 
Атрактори синергійності музичної освіти / В. Полюга // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 44–47. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто сформульовані основні положення музичної освіти з позицій сучасної освітньої концепції, де пріоритетною є суб’єкт-суб’єктна взаємодія, особистісно орієнтована парадигма, міжпредметні зв’язки. Виокремлено, що концепти синергетики базуються на таких її ключових поняттях та положеннях, як: цілісність, відкритість дисипативних систем; нелінійний характер розвитку, що виявляє етапи інтеграції та дезінтеграції, тобто порядок та хаос; атрактори як стани, які визначають мету розвитку систем. Проаналізовано дисипативну структуру синергійності музичної освіти, а саме зроблено спробу осмислення музичної свідомості, оскільки музика, мистецтво впливає на еволюцію свідомості особистості.

Рассмотрены и сформулированы основные положения музыкального образования с позиций современной образовательной концепции, где приоритетным является субъект-субъектное взаимодействие, личностно ориентированная парадигма, межпредметные связи. Выделено, что концепты синергетики базируются на таких ее ключевых понятиях и положениях, как целостность, открытость диссипативных систем; нелинейный характер развития. Прослежены этапы интеграции и дезинтеграции, то есть порядок и хаос; аттракторы как состояния, которые определяют цель развития систем. Выделена диссипативная структура синергийности музыкального образования, а именно музыкальное сознание, поскольку музыка, искусство непосредственно влияют на эволюцию сознания личности.

The article comprehends the attractors of synergistic of music education (society culture – art – music) and analyzes the musical consciousness as a particular form of activity of the individual, society, culture and education. It proves that music education at the creative level forms a new outlook, new trends, and impacts on the understanding of scientific world through the synergistic methodology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського