РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629248<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Міляєва В. Р. 
Компетентнісно-зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку / В. Р. Міляєва // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2016. - № 24. - С. 103-109. - Бібліогр.: с. 109 (20 назв) - укp.

Розглянуто роль компетентнісно-зорієнтованого підходу у розвитку професійної компетентності студентів ВНЗ. Визначено його місце у вітчизняній та европейській концепціях професійної освіти. Висвітлено розбіжності між існуючими та необхідними моделями становлення професійної компетентності студентів. Вказано внутрішні детермінанти професійного становлення та складові потенціалу, які визначають професійне зростання індивіда. Встановлено відповідність між основними детермінантами професійного становлення та критеріями особистісної зрілості людини. Проведено дослідження рівня сформованості професійних планів студентів залежно від ступеня їх залучення у професійну діяльність. Встановлено, що професійна діяльність під час навчання формує у студентів реалістичні професійні плани та розвиває здатність до рефлексії здібностей, які регулюють навчальну діяльність. Підкреслено роль ВНЗ у формуванні професійної компетентності.

Рассмотрена роль компетентостно-ориентированного подхода в развитии профессиональной компетентности студентов ВУЗ. Определено его место в отечественной и европейской концепциях профессионального образования. Найдены расхождения между существующими и необходимыми моделями становления профессиональной компетентности студентов. Указаны внутренние детерминанты профессионального становления и составляющие потенциала, определяющие профессиональный рост. Установлено соответствие между основными детерминантами профессионального становления и критериями личностной зрелости. Проведено исследование уровня сформированности профессиональных планов студентов в зависимости от степени их вовлечения в профессиональную деятельность. Установлено, что профессиональная деятельность во время учебы формирует у студентов реалистичные профессиональные планы и развивает способность к рефлексии способностей, регулирующих учебную деятельность. Подчеркнута роль ВУЗ в формировании профессиональной компетентности.

The article discusses the role of competence-oriented approach in the development of professional competence of university students. It outlines the place of competence-oriented approach in Ukrainian and European concepts of education, and shows the diff erences between current and required models of professional competence development. The article defi nes internal determinants of professional development and components of professional growth. It also demonstrates the correspondence between the main determinants of professional development and criteria of personal maturity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського