РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629262<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Руденко Н. М. 
Математичний інструментарій вимірювання готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики / Н. М. Руденко // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2016. - № 25. - С. 131-135. - Бібліогр.: с.135 (4 назв.) - укp.

Розкрито поняття готовності, означено готовність майбутнього учителя початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики як інтегроване професійно-особистісне утворення, що передбачає сукупність мотиваційно-цільової, когнітивної, операційної, рефлексивної діяльності студента, яка у своїй єдності та взаємодії сприяє розвитку його математичного мислення та поглибленню математичних знань, творчому застосуванню інтерактивних технологій на уроках математики. Запропоновано математичний інструментарій визначення цієї готовності за допомогою методів математичної статистики з використанням універсальної інтегрованої системи програмного забезпечення Statistica 7, яка створена для статистичного аналізу та візуалізації даних, управління базами даних і містить широкий набір процедур аналізу для застосування у наукових дослідженнях.

Расскрыто понятие готовности, определена готовность будущего учителя начальной школы к применению интерактивных технологий на уроках математики как интегрированное профессионально-личностное образование, которое предполагает совокупность мотивационно-целевой, когнитивной, операционной, рефлексивной деятельности студента, что в своем единстве и взаимодействии способствует развитию его математического мышления и углублению математических знаний, творческому применению интерактивных технологий на уроках математики. Предложен математический инструментарий определения этой готовности с помощью методов математической статистики с использованием универсальной интегрированной системы программного обеспечения Statistica7, созданной для статистического анализа и визуализации данных, управления базами данных и содержащей широкий набор процедур анализа для применения в научных исследованиях.

The concept of readiness for professional activity that is widely covered in specialized psychological and pedagogical literature is considered in the article. Native and foreign scientists determine different components in the structure of readiness for teaching as that structure is of complex and multiaspect nature. The purpose of this article is to clarify the concept of readiness, identifying the components of future elementary school teachers to use interactive technology at the mathematics lessons in primary school and description methods of mathematical statistics for measurement and analysis readiness data.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського