РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629266<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Цвєткова Г. Г. 
Креативність як здатність викладачів вищої школи до створення нової педагогічної реальності / Г. Г. Цвєткова // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2016. - № 25. - С. 107-113. - Бібліогр.: с.113 (6 назв) - укp.

Висвітлено сутність і зміст показників креативного критерію професійного самовдосконалення та експериментально досліджено стан професійного самовдосконалення викладачів вищої школи за креативним критерієм. Розкрито креативність як здатність викладачів вищої школи до створення нової педагогічної реальності, активність щодо генерування педагогічних ідей, здатність до творчої педагогічної діяльності, що виражається у креативній самоактуалізації сутнісних сил викладача, самоствердженні в педагогічній діяльності, усвідомленій потребі в пошуковій активності, здатності створювати нову якість педагогічної взаємодії.

Освещены сущность и содержание показателей креативного критерия профессионального самосовершенствования, экспериментально исследовано состояние профессионального самосовершенствования преподавателей высшей школы на основе креативного критерия. Креативность раскрыта как способность преподавателей высшей школы к созданию новой педагогической реальности, как активность в генерировании педагогических идей; способность к творческой педагогической деятельности, которая выражается в креативной самоактуализации сущностных сил преподавателя, самоутверждении в педагогической деятельности, осознанной потребности в поисковой активности, способности создавать новое качество педагогического взаимодействия.

Creativeness as high school teachers’ competence in development of new pedagogical actuality is revealed as the reality concerning the generation of pedagogical ideas; the competence to develop pedagogical activity that is expressed in constructive self-actualization of teacher`s essential forces, the self-assertion in pedagogical activity; perceived need for the search activity; the competence in development of a new quality of pedagogical interaction. The nature and content of performance criteria for creative professional self-improvement are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського