РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629267<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Столярчук О. А. 
Психологічні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ / О. А. Столярчук // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2016. - № 25. - С. 100-106. - Бібліогр.: с. 106 (6 назв) - укp.

Висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Наголошено на полідетермінованості процесу пристосування студентів I курсу до нового соціального статусу студента та впливі рівня адаптованості на успішність фахового навчання і професійного становлення особистості. Проаналізовано результати констатувального дослідження впливу мотивів вступу та фахового навчання першокурсників на рівень їх адаптованості та дезадаптованості. Розкрито зміст рефлексії студентами I курсу труднощів їх пристосування до навчання у вищій школі.

Освещены результаты теоретического анализа проблемы адаптации первокурсников к условиям обучения в ВУЗ. Сделан акцент на полидетерминированности процесса адаптации студентов I курса к новому социальному статусу студента и влиянии уровня адаптированности на успешность профессионального обучения и профессионального становления личности. Проанализированы результаты констатирующего исследования влияния мотивов поступления и профессионального обучения первокурсников на уровень их адаптированности и дезадаптированности. Раскрыто содержание рефлексии студентами I курса трудностей их приспособления к обучению в высшей школе.

Stage of professional training has the essential role in the process of person’s professional evolvement. Matriculation of a young person to higher education establishment accompanies with significant reconstruction of activity, transformation of values and self-perspective which require adaptive processes. At the same time successful accommodation to new social status as being student influences the efficiency of inclusion into profession. Theoretical analysis of learned treatises testifies that adaptation embraces different areas of activities and intercommunication of first year students and is determined by interrelated activity of external and internal factors with predominance of the last mentioned ones.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського