РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629290<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Морзе Н. В. 
Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 2. - С. 62-80. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Одним із показників якості вищої освіти є відкритість і прозорість результатів всіх видів діяльності університету, зокрема результатів навчально-наукової роботи кожного викладача. Тому сучасне електронне освітнє середовище університету має передбачати відкриту децентралізовану складову, що міститиме власну веб-сторінку кожного учасника освітнього процесу з якісними і кількісними показниками їх освітньої діяльності – е-портфоліо. До показників е-портфоліо мають входити ті, які є пріоритетними для розвитку університету та відповідають показникам провідних світових і державних рейтингів вишів. Існують різні шляхи створення і заповнення е-портфоліо науково-педагогічних працівників. Одним з них, що застосовується в Київському університеті імені Бориса Грінченка, є використання wiki-технології, яка забезпечує відкритість і прозорість результатів діяльності викладача, кожного структурного підрозділу й університету в цілому.

Одним из показателей качества высшего образования является открытость и прозрачность результатов всех видов деятельности университета, в частности результатов учебно-научной работы каждого преподавателя. Поэтому современная электронная образовательная среда университета должна предусматривать открытую децентрализованную составляющую, содержащую собственную веб-страницу каждого участника образовательного процесса с качественными и количественными показателями их образовательной деятельности – э-портфолио. К показателям э-портфолио должны входить те, которые являются приоритетными для развития университета и соответствуют показателям ведущих мировых и государственных рейтингов ВУЗ. Существуют различные пути создания и заполнения электронного портфолио научно-педагогических работников. Одним из них, который применяется в Киевском университете имени Бориса Гринченко, является использование wiki-технологии, обеспечивающей открытость и прозрачность результатов деятельности преподавателя, каждого структурного подразделения и университета в целом.

The most effective higher education quality indicators are openness and transparency of all the University activities results, including the results of educational and scientific work of every teacher and student. That is why modern electronic university learning environment should provide open decentralizing component that would contain a webpage with every educational process participants’ qualitative and quantitative indicators of educational activity – an e-portfolio. Indicators of a portfolio should include those of a priority for university development at a certain time and be taken into account on different ratings, including international and Ukrainian. There are different ways of creating and filling an e-portfolio. One of them is the Wiki-technology use that ensures openness and transparency of the performance of the teacher, each structural unit and the university as a whole, used at Borys Grinchenko Kyiv University.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21с51

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського