РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629295<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Овчарук О. В. 
Використання інструментів оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у країнах Європи [Електронний ресурс] / О. В. Овчарук, Н. В. Сороко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 2. - С. 133-143. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто питання використання інструментів оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у країнах Європи. Розглянуто рамку нової грамотності для характеристики майстерності особистості щодо володіння і застосування ІКТ, щоохоплює здатність людини застосовувати знання, уміння та навички з використання ІКТ у професійній діяльності та повсякденному житті, і містить три основних блоки: технологічна досвідченість, грамотність, когнітивна досвідченість. Такими інструментами є тести, які мають охоплювати перевірку знань, умінь і навичок щодо використання ІКТ для рішення технологічно-організаційних завдань й етичних ситуацій у навчально-виховному процесі ЗНЗ, самонавчанні та повсякденному житті. Виокремлено он-лайн тестування, за допомогою такого програмного забезпечення, що дозволяє інтеграцію з освітніми порталами, сучасними браузерами та пристроями.

Рассмотрены вопросы использования инструментов оценивания информационно-коммуникационной компетентности учителей в странах Европы. На основе анализа опыта европейских стран выделены и охарактеризованы наиболее эффективные инструменты оценки информационно-коммуникационной компетентности учителей. Такими инструментами являются тесты, которые должны охватывать проверку знаний, умений и навыков использования ИКТ для решения технологически-организационных задач и этических ситуаций в учебно-воспитательном процессе средней школы, самообучении и повседневной жизни. Выделено он-лайн тестирование, с помощью такого программного обеспечения, которое позволяет интеграцию с образовательными порталами, современными браузерами и устройствами.

The article deals with the using of teachers’ information and communication competency assessment instruments in European countries. It was considered the new literacy skills of the individual characteristics of possession and use of ICT, which coversthe person's ability to apply knowledge and skills of ICT using in professional activities and daily lives. It comprises three main blocks: technological sophistication, literacy, cognitive experience. Such instruments are the tests, which should cover the verification of knowledge and skills to use ICT for solving technological, organizational problems and ethical situations in the educational process of secondary school, self-learning and everyday life. The online tests are allocated to use the adequate software, which allows integration with educational portals, modern browsers and devices.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського