РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629349<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Носенко Є. 
Системний підхід в освіті / Є. Носенко, В. Коротков, В. Матюшкін // Нова пед. думка. - 2014. - № 3. - С. 45-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Акцентовано увагу на системному підході в освіті, оскільки процес навчання вимагає від педагогів системного підходу для досягнення своїх цілей. Підкреслено, що розуміння складності системного підходу в умовах еволюції навколишнього середовища сприяє появі нових напрямків у сучасній науці – синергетики в освіті та педагогічної синергетики. З’ясовано, що застосування системного підходу відкриває широкі можливості для моделювання і прогнозування розвитку освітнього середовища, а також покращення дидактичних аспектів у змісті освіти та управлінні навчально-виховним процесом.

Акцентировано внимание на системном подходе в образовании, поскольку процесс обучения требует от педагогов системного подхода для достижения своих целей. Подчеркнуто, что понимание сложности системного подхода в условиях эволюции окружающей среды способствует появлению новых направлений в современной науке – синергетики в образовании и педагогической синергетики. Выяснено, что применение системного подхода открывает широкие возможности для моделирования и прогнозирования развития образовательной среды, а также улучшение дидактических аспектов в содержании образования и управлении учебно-воспитательным процессом.

The attention is focused on the systematic approach in education as a learning process requires teachers systematic approach to achieve their goals. Emphasized that the understanding of the complexity of the system approach in terms of the evolution of the environment contributes to the emergence of new trends in modern science - synergy in education and teaching synergy. It was found that the use of a systematic approach offers great opportunities for modeling and forecasting the development of the educational environment as well as improving the didactic aspects of the educational content and management of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського