РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629384<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Васянович Г. 
Дидактичні засади формування професійних якостей майбутніх фахівців професій типу "людина-людина" / Г. Васянович, В. Онищенко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 2. - С. 7-29. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

З’ясовано навчально-виховні принципи професіоналізації молоді в умовах навчально-освітнього закладу, зокрема ПТНЗ. Проаналізовано пріоритетні пізнавальні, творчо-вольові та смислотворчі сфери, що задіяно в навчально-виховному процесі молоді. Зазначено наявність трансформаційних процесів в системі професійних якостей фіхівців сфери типу “людина – людина”. Виділено чотири групи якостей менеджера, якими він має володіти в сучасних умовах: професійно-ділові; володіння системою сучасних принципів, методів і засобів управління; належний рівень комунікації; адміністративно-організаційні; соціально-психологічні. Виокремлено дві провідні групи причин актуалізації проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки: внутрішні і зовнішні: першуу групу причин ініційовано “хвилею” інновацій, де майже кожний педагог і кожний навчальний заклад зайняті самостійними педагогічними пошуками; другу групу причин складають технологічні, екологічні, демографічні, інформаційні, світоглядні виклики світовому співтовариству. Названо головні завдання гуманітарної освіти: формування гуманістичної національної свідомості, розвиток почуття національної гідності та самоповаги; переорієнтація освіти з предметно-змістового принципу навчання основ гуманітарних наук на вивчення цілісної картини світу; формування в учнів ПТНЗ гуманітарного, системного і критичного мислення; усвідомлення викладачами, учнями провідної ідеї, відповідно до якої гуманітарні знання у їх взаємозв’язку з фаховими є основою їх професійної компетентності й особистісного духовного зростання.

В контексте разрабатываемой авторами статьи концепции фундаментальных педагогических теорий и обобщенной дидактики исследуются дидактические принципы формирования широкого спектра профессионально важных качеств специалистов профессии типа “человек – человек”, без которых невозможными стают надлежащая научно-педагогическая концептуализация и тематизация надсложной проблематики формирования современных профессионально важных качеств будущих квалифицированных рабочих в учебно-воспитательном процессе, а именно: фундаментальности, научности; системности и последовательности; единства логического и исторического; единства национального и общечеловеческого характера гуманитарного образования; единства теории и практики, связи обучения с жизнью; природосоответствия; прочности знаний; доступности.

In the context of fundamental pedagogical theories concept developed by the authors and generalized didactics the authors explore didactic basis for the formation of a wide range of professionally important qualities for specialists of professions “person – person” type, without which melt proper scientific and pedagogical conceptualization and the Ming of the most complicated perspective of forming modern professionally important qualities of future skilled workers in the educational process, namely: fundamental, scientific; systematic and consistent principles; logical and historical unity; unity of national and universal nature of liberal education; unity of theory and practice, training connection with life; strength of knowledge; availability; consciousness and activity of subjects of study; visibility; individualization; integration of knowledge; educational training; national consciousness; humanization; integrity; acmeological principle; subject-subject interaction; personal orientation; precautionary; technologization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського