РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629389<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гордійчук О. 
Фахова підготовка студентів ВНЗ до реалізації мистецько-синтетичної змістової лінії / О. Гордійчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 2. - С. 68-74. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На прикладі викладання курсу “Основи сценічного й екранного мистецтва” в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича розглянуто результативність його викладання в контексті реалізації мистецько-синтетичної концепції. В структурі цього курсу виділено перший змістовий модуль 1 “Основи сценічного мистецтва: теорія і практика”, що ознайомлює студентів педагогічного ВНЗ з такими темами: “Роль та місце хореографічного мистецтва в житті людей”, “Хореографія в системі навчально-виховного процесу з молодшими школярами”; другий змістовий модуль “Основи екранного мистецтва і медіаосвіта”. Охарактеризовано три основні форми синтезу мистецтв: синтез пластичних мистецтв, театральний синтез мистецтв, кінематографічний синтез мистецтв. Особливу увагу приділено контролю навчальних досягнень студентів на заняттях. З цією метою підготовлено навчально-методичний посібник, що містить тестові завдання 1-го і 2-го рівнів складності для перевірки опанованого студентами теоретичного матеріалу, а також практичні завдання вищого рівня складності. Констатовано, що результатом процесу професійно-мистецької підготовки повинні стати набуті студентами компетенції.

Исследована проблема профессиональной подготовки студентов ВУЗов к реализации художественно-синтетической содержательной линии. Рассматриваются цель и задачи учебной программы курса “Основы сценического и экранного искусства”, а также ее реализация на основе тематики курса, видов деятельности студентов в процессе подготовки к лекционным, семинарским и практическим занятиям. Автор делает вывод, что развитие профессионально-художественных умений будущего учителя начальных классов обеспечивается с помощью специальной организации учебной деятельности при преподавании курса “Основы сценического и экранного искусства”. Главным результатом в процессе профессионально-художественной подготовки должны стать такие приобретенные студентами компетенции: понимание синтетического восприятия различных видов искусства и умение их анализировать; умение студентов свободно аргументировать личностно-ценностное отношение к хореографическому, театральному и экранному видам искусства; самостоятельно анализировать, оценивать и интерпретировать художественные произведения разных видов, жанров и стилей, как отечественных, так и зарубежных художников; определять программу личной профессионально-художественной подготовки и др..

The article deals with the problem of university students’ training to realize artistic and synthetic content line; purpose and objectives of the curriculum “Fundamentals of Stage and Screen Art” and their implementation based on the themes of the course, students’ activities in preparation for lectures, seminars and practical classes. The following competencies acquired by students should be the main result in the professional artistic training, namely: understanding of synthetic perception of various art forms and the ability to analyze them; student’s ability to argue freely person-value relation to choreographic, theatrical and screen arts; and independently analyze, evaluate, and interpret works of art of different types, genres and styles, both domestic and foreign artists, using appropriate terminology; without the help of a teacher to find sources of information and use the information in accordance with the goals and objectives of their own cognitive and creative and professional and artistic activities; determine the program for personal professional artistic training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського