Ковальчук С. В. Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств / С. В. Ковальчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811. - С. 162-167. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Мета роботи - поглиблення теоретико-методичних засад і розроблення практичних рекомендацій щодо створення концепції маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Сформовано та обгрунтовано авторський підхід до інноваційного розвитку підприємства як складової загальної концепції розвитку. Сформульовано та обгрунтовано застосування основних категорій і принципів реалізації механізму оцінювання маркетингової стратегії підприємства. Сформовано концепцію маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"