РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000631372<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Hadrian P. 
Planowanie dzialalnosci marketingowej w srednich i duzych polskich przedsiebiorstwach (wyniki badania) = Планування маркетингової діяльності середніх і великих підприємств (результати дослідження) / P. Hadrian // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811. - С. 389-395. - Бібліогр.: 2 назв. - пол.

Проаналізовано рівні планування у системі управління середніх і великих підприємств, і відповідність їм маркетингових планів. Досліджено планування розвитку підприємства та маркетингової діяльності. Визначено фактори, що визначають рівні та форми планування розвитку підприємства та маркетингової діяльності. Охарактеризовано найважливіші характеристики, що впливають на формування і характер маркетингових планів. Наведено співвідношення між різними видами планування маркетингової діяльності підприємств. Обгрунтовано найважливіші характеристики, що впливають на маркетингове планування на різних рівнях у системі управління підприємством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського