Дорошенко Ю. О. Акмеологічна спрямованість архітектурної освіти / Ю. О. Дорошенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 65-89. - Бібліогр.: с. 89 (15 назв) - укp.Виявлено ознаки і обгрунтовано потребу в реалізації акмеологічної спрямованості архітектурної освіти як передумови саморозвитку, самореалізації та самоствердження креативної особистості на її шляху до зрілості. Актуалізовано модернізацію підготовки майбутніх архітекторів в університеті та окреслено шляхи її реалізації на основі акмеологічного підходу та низки супутніх підходів, насамперед, компетентнісного. Розкрито функціонально-результативну сутність поняття "компетентність особистості". Определены признаки и обоснована потребность в реализации акмеологической направленности архитектурного образования как предпосылки саморазвития, самореализации и самоутверждения креативной личности на ее пути к зрелости. Актуализирована модернизация подготовки будущих архитекторов в университете и намечены пути ее реализации на основе акмеологического подхода и ряда сопутствующих подходов, в первую очередь, компетентностного. Раскрыта функционально-результативная сущность понятия "компетентность личности". In the article signs and a requirement in realization of acmeological orientation of architectural education as pre-conditions of self-development, self-realization and self-affirmation of creative personality on his/her way to maturity are grounded. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ11 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|