Жамба А. О. Впровадження методу інтерактивних технологій навчання в науково-педагогічний процес викладання предмета "Клінічна фармакологія" для студентів / А. О. Жамба // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2015. - № 3. - С. 22-24. - укp.Розглянуто впроваджені інтерактивні методики викладання у студентів предмета "Клінічна фармакологія". Висвітлено один з ефективних та активних методів навчання - ділову гру. Цей метод допомагає активізувати мислення студентів, розкриває потенціал кожного студента, котрий може продіагностувати свої можливості самостійно, а також спільно з рештою учасників, і дає змогу ефективно оцінити ці знання викладачем. Рассмотрены внедренные интерактивные методики преподавания студентам предмета "Клиническая фармакология". Освещена одна из эффективных и активных методов обучения - деловая игра. Данный метод позволяет активизировать мышление студентов, раскрывает потенциал каждого студента, который может продиагностировать свои возможности самостоятельно, а также совместно с другими участниками, и позволяет эффективно оценить эти знания преподавателем. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-33 + Р281 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23017 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|