РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000632277<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кучер З. С. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів технолого-педагогічного факультету засобами проектування / З. С. Кучер // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 146-153. - Бібліогр.: с.153 (6 назв) - укp.

Висвітлено сутність поняття "активність". Визначено види активності, фази навчального проектування, умови активізації пізнавальної діяльності студентів, що сприяють розвитку навчально-пізнавального інтересу, формуванню мотивації навчання. Описано процес формування проектної культури студентів, за якого здійснюються різні види діяльності: планування, прогнозування, моделювання, конструювання, робота з ідеями. Проаналізовано принципи, норми та правила проектування, що дозволяють організувати діяльність студентів від ідеї до її практичного втілення. Доведено суттєві переваги індивідуального проекту. Виявлено психологічні особливості сучасної проектної діяльності. Доведено, що необхідною навчальною формою розвитку пізнавальної активності є лабораторні й практичні заняття, саме тут засвоєння наукових знань здійснюється у формі розв’язання життєвих або лабораторно представлених проблем, а процес пізнавальної активності виражений як практичне мислення та дослідження.

Определена сущность понятия "активность". Определены виды активности, фазы учебного проектирования, условия активизации познавательной деятельности студентов, которые способствуют развитию учебно-познавательного интереса, формированию мотивации учения. Описан процесс формирования проектной культуры студентов, при котором осуществляются различные виды деятельности: планирование, прогнозирование, моделирование, конструирование, работа с идеями. Проанализированы принципы, нормы и правила проектирования, позволяющие организовать деятельность студентов от идеи до ее практического воплощения. Доказаны существенные преимущества индивидуального проекта. Выявлены психологические особенности современной проектной деятельности.

Essence of “activeness” notion is clarified. Types of activeness, stages of educational projecting, conditions for increasing students’ cognitive activity, which facilitate development of educational cognitive interest and forming motivation for learning are defined. The paper describes process of forming students’ project culture: planning, predicting, modeling, constructing, work with ideas. Principles, norms and rules of projecting, which facilitate organizing the students’ activity all the way from an idea to its practical realization are analyzed. Considerable advantages of individual projects are proven. Psychological peculiarities of modern project activity are specified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського