РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000632287<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фурсикова Т. В. 
Теоретичні аспекти професійної компетентності вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 212-216. - Бібліогр.: с. 216 (11 назв) - укp.

Розглянуто компетентність як специфічну якість сукупності професійних знань і умінь. Виокремлено три види компетентності вчителя: методичну, професійну і соціальну. Проаналізовано зміст професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в контексті навчально-виховного процесу ВНЗ. Охарактеризовано професійну діяльність учителів образотворчого мистецтва у двох аспектах: як педагогічну та художню. Наведено порівняльну характеристику образотворчої та педагогічної діяльності. Зроблено висновок, що професійна компетентність вчителя образотворчого мистецтва – це знання предмета, педагогіки, психології, принципів, форм і методів, технологій навчання і виховання, змісту предмета та індивідуальних особливостей учнів; володіння педагогічними технологіями; органічне поєднання теоретичної та практичної готовності до здійснення професійної художньо-педагогічної діяльності.

Рассмотрена компетентность как специфическое качество совокупности профессиональных знаний и умений. Выделены три вида компетентности учителя: методическая, профессиональная и социальная. Проанализировано содержание профессиональной компетентности будущих учителей изобразительного искусства в контексте учебно-воспитательного процесса вуза. Охарактеризована профессиональная деятельность учителей изобразительного искусства в двух аспектах: как педагогическая и художественная. Дана сравнительная характеристика изобразительной и педагогической деятельности. Сделан вывод о том, что профессиональная компетентность учителя изобразительного искусства – это знание предмета, педагогики, психологии, принципов, форм и методов, технологий обучения и воспитания, содержания предмета и индивидуальных особенностей учащихся; владение педагогическими технологиями; органическое сочетание теоретической и практической готовности к осуществлению профессиональной художественно-педагогической деятельности.

Competence as specific quality of a complex of professional knowledge and skills is discussed. Three types of teacher’s competence are specified: methodical, professional and social. Content of future art teachers’ professional competence in the context of university educational process is analyzed. Art teachers’ professional activity is characterized in two aspects: as pedagogical and as artistic. Comparative description of artistic and pedagogical activity is provided.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського