Фурсикова Т. В. Теоретичні аспекти професійної компетентності вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 212-216. - Бібліогр.: с. 216 (11 назв) - укp.Розглянуто компетентність як специфічну якість сукупності професійних знань і умінь. Виокремлено три види компетентності вчителя: методичну, професійну і соціальну. Проаналізовано зміст професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в контексті навчально-виховного процесу ВНЗ. Охарактеризовано професійну діяльність учителів образотворчого мистецтва у двох аспектах: як педагогічну та художню. Наведено порівняльну характеристику образотворчої та педагогічної діяльності. Зроблено висновок, що професійна компетентність вчителя образотворчого мистецтва – це знання предмета, педагогіки, психології, принципів, форм і методів, технологій навчання і виховання, змісту предмета та індивідуальних особливостей учнів; володіння педагогічними технологіями; органічне поєднання теоретичної та практичної готовності до здійснення професійної художньо-педагогічної діяльності. Рассмотрена компетентность как специфическое качество совокупности профессиональных знаний и умений. Выделены три вида компетентности учителя: методическая, профессиональная и социальная. Проанализировано содержание профессиональной компетентности будущих учителей изобразительного искусства в контексте учебно-воспитательного процесса вуза. Охарактеризована профессиональная деятельность учителей изобразительного искусства в двух аспектах: как педагогическая и художественная. Дана сравнительная характеристика изобразительной и педагогической деятельности. Сделан вывод о том, что профессиональная компетентность учителя изобразительного искусства – это знание предмета, педагогики, психологии, принципов, форм и методов, технологий обучения и воспитания, содержания предмета и индивидуальных особенностей учащихся; владение педагогическими технологиями; органическое сочетание теоретической и практической готовности к осуществлению профессиональной художественно-педагогической деятельности. Competence as specific quality of a complex of professional knowledge and skills is discussed. Three types of teacher’s competence are specified: methodical, professional and social. Content of future art teachers’ professional competence in the context of university educational process is analyzed. Art teachers’ professional activity is characterized in two aspects: as pedagogical and as artistic. Comparative description of artistic and pedagogical activity is provided. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|