РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000632289<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Крупський О. П. 
Взаємозв’язок між емоційною компетентністю та лідерством як складниками педагогічної діяльності / О. П. Крупський, К. С. Кіба // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 222-229. - Бібліогр.: с. 229 (16 назв) - укp.

Зауважено, що вирішальним компонентом у структурі особистості педагога є професійно важливі якості. Визначено, що домінантними у професійно-педагогічній діяльності є активність особистості, цілеспрямованість, урівноваженість, бажання працювати зі школярами, педагогічний гуманізм, ерудиція, педагогічний такт, толерантність, дисциплінованість, педагогічний оптимізм. Підкреслено, що лідерські якості сприяють конкурентоспроможності майбутнього вчителя в умовах життєдіяльності, що постійно змінюються. Подано характеристику переваг та недоліків резонансних та дисонансних стилів лідерства. Акцентовано особливу увагу на наявності у педагога емоційного інтелекту, що здатний змінити емоційну атмосферу в колективі та підняти мотивацію на якісно новий рівень. Проаналізовано найбільш важливі складові емоційного інтелекту: самосвідомість, саморегулювання та соціальні навички.

Замечено, что решающим компонентом в структуре личности педагога является профессионально важные качества. Определено, что доминантными в профессионально-педагогической деятельности является активность личности, целеустремленность, уравновешенность, желание работать со школьниками, педагогический гуманизм, эрудиция, педагогический такт, толерантность, дисциплинированность, педагогический оптимизм. Подчеркнуто, что лидерские качества способствуют конкурентоспособности будущего учителя в условиях жизнедеятельности, постоянно меняются. Дана характеристика преимуществ и недостатков резонансных и диссонансных стилей лидерства. Акцентировано особое внимание на наличии у педагога эмоционального интеллекта, который способен изменить эмоциональную атмосферу в коллективе и поднять мотивацию на качественно новый уровень. Проанализированы наиболее важные составляющие эмоционального интеллекта: самосознание, саморегулирования и социальные навыки.

It is noted that professionally important qualities are the defining component of a teacher’s personality structure. It is determined, that the dominant qualities for professional pedagogical activity are personal activeness, dedication, steadiness, desire to work with students, pedagogical humanity, erudition, pedagogical tact, tolerance, discipline, pedagogical optimism. It is stressed, that leader qualities facilitate competitiveness of a future teacher under the constantly changing life conditions. The paper describes advantages and disadvantages of resonant and dissonant leadership styles.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського