РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000632323<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Якименко С. І. 
Використання ігротерапії як інноваційної технології в початкових класах / С. І. Якименко // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 416-421. - Бібліогр.: с.421 (5 назв) - укp.

Розглянуто проблему ігрової діяльності. Виділено найбільш важливі функції гри як педагогічного феномена культури. Висвітлено вплив ігротерапії на виховний процес у початкових класах. Виявлено передумови ігрової діяльності в початковій школі. Охарактеризовано основні напрямки ігротерапії у навчально-виховному процесі. Визначено роль ігротерапії у розвитку особистості. Проаналізовано особливості виховання ігротерапією молодших школярів. Запропоновано практичну реалізацію ігрових прийомів і ситуацій на заняттях. Надано оцінку терапевтичному значенню ігрових прийомів. Зроблено висновок, ефект ігрової терапії визначається практикою нових соціальних відносин, які отримують молодші школярі в рольовій грі.

Рассмотрена проблема игровой деятельности. Выделены наиболее важные функции игры как педагогического феномена культуры. Освещено влияние игротерапии на воспитательный процесс в начальных классах. Выявлены предпосылки игровой деятельности в начальной школе. Охарактеризованы основные направления игротерапии в учебно-воспитательном процессе. Определена роль игротерапии в развитии личности. Проанализированы особенности воспитания игротерапией младших школьников. Предложена практическая реализация игровых приемов и ситуаций на занятиях. Дана оценка терапевтическому значению игровых приемов. Сделан вывод о том, что эффект игровой терапии определяется практикой новых социальных отношений, которые получают младшие школьники в ролевой игре.

The issue of game activity is dwelled upon. Most important functions of a game as pedagogical phenomenon of culture are specified. The influence of game therapy on upbringing process in primary school is clarified. Premises of game activities in primary school are defined. Basic trends of game therapy in educational-upbringing process are described. Role of game therapy in personal development is determined. Specific features of upbringing junior pupils through game therapy are analyzed. Practical implementation of game techniques and situations at the lessons are suggested. Therapeutic significance of game techniques is assessed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського