РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000632360<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гаврищак І. І. 
Педагогічні аспекти в науковій діяльності Іммануїла Канта / І. І. Гаврищак // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 633-640. - Бібліогр.: с. 640 (10 назв) - укp.

Досліджено педагогічну діяльність німецького філософа І. Канта. Особливу увагу приділено трактату "Про педагогіку". Виокремлено концептуальні засади педагогічних положень твору, здійснено аналіз викладацької діяльності німецького філософа. Зроблено висновок, що головними завданнями виховання, визначені Кантом, – культивування особистості (навчання), цивілізування (соціалізація) і моралізування (моральне виховання) – з’явилися не лише в результаті теоретичних роздумів, а були результатом практичної діяльності, знайшовши своє відображення і в усій антропологічній системі мислителя, і в трактаті "Про педагогіку", зокрема.

Исследована педагогическая деятельность немецкого философа Иммануила Канта. Особое внимание уделено трактату "О педагогике". Выделены концептуальные основы педагогических положений произведения, осуществлен анализ преподавательской деятельности немецкого философа. Сделан вывод о том, что главными задачами воспитания, определенные Кантом, – культивирование личности (обучение), цивилизирование (социализация) и морализаторство (моральное воспитание) – появились не только в результате теоретических размышлений, а были результатом практической деятельности, найдя свое отражение и во всей антропологической системе мыслителя, и в трактате "О педагогике", в частности.

German philosopher Immanuel Kant’s pedagogical activity is researched. Particular attention of this analysis is paid to the tractate “On Pedagogy”. Conceptual foundations of this work’s pedagogical theses are specified, the German philosopher’s teaching activity is analyzed. It is concluded, that the main goals of education, specified by Kant – cultivation of personality (studies), civilizing (socialization) and moralizing (moral education) – were worked out not only as a result of theoretical musings, but stemmed from practice, and were also reflected in the whole anthropological system of the thinker, – and, particularly, in the tractate “On Pedagogy”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4НІМ)5-563.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського