РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000632361<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сушенцева Л. Л. 
Теоретичне обгрунтування моделі формування професійної мобільності майбутнього кваліфікованого робітника / Л. Л. Сушенцева // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 640-647. - Бібліогр.: с. 647 (11 назв) - укp.

Розкрито поняття "моделювання" і "модель". Обгрунтовано, що педагогічна модель формування професійної мобільності у майбутніх кваліфікованих робітників у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу має враховувати поступальний характер даного процесу, вплив зовнішніх чинників (зміна й розвиток моделі компетенцій кваліфікованого робітника певного напряму підготовки) і внутрішніх чинників (зміна психологічних якостей особистості в процесі освоєння ефективної професійної поведінки). Підкреслено, що процес формування професійної мобільності відбувається більш ефективно, якщо він є цілеспрямованим, планомірним і спеціально організованим. Виявлення сутності та структури поняття "професійна мобільність" дозволило автору сконструювати поетапну модель формування професійно мобільного кваліфікованого робітника у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу.

Раскрыты понятия "моделирование" и "модель". Обосновано, что педагогическая модель формирования профессиональной мобильности у будущих квалифицированных рабочих в учебно-производственном процессе профессионально-технического учебного заведения должен учитывать поступательный характер данного процесса. В частности, это: влияние внешних факторов (изменение и развитие модели компетенций квалифицированного рабочего определенного направления подготовки) и внутренних факторов (изменение психологических качеств личности в процессе освоения эффективной профессионального поведения). Подчеркнуто, что процесс формирования профессиональной мобильности происходит более эффективно, если он является целенаправленным, планомерным и специально организованным. Выявление сущности и структуры понятия "профессиональная мобильность" позволило автору сконструировать поэтапную модель формирования профессионально мобильного квалифицированного рабочего в учебно-производственном процессе профессионально-технического учебного заведения.

The notions of “modeling” and “model” are dwelled upon. It is substantiated, that the pedagogical model of forming future qualified workers’ professional mobility in the educational-production process in vocational technical educational institution should take into account the translational nature of this process, influence of external factors (change and development of model of competencies of a qualified worker with a certain specialization) and internal factors (change of psychological traits of a person in the process of mastering efficient professional behavior).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського