РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000632568<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Авраменко О. 
Визначальні складові концептосфери технологій навчання майбутніх кваліфікованих робітників / О. Авраменко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 3. - С. 49-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Простежено окремі аспекти проблеми практичного застосування технологій навчання у контексті професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Звернено увагу на методологію вибору змісту матеріалу, механізм її реалізації під час навчального процесу з урахуванням інтересів і здібностей учнів. Виведено модель концептосфери технологій навчання у процесі професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Зазначено, що така концептосфера забезпечується шляхом побудови суб’єкт-суб’єктних відносин, які зумовлюють характер індивідуально-особистісних змін викладача і учня. Розкрито суть таких макроконцептів, як «індивідуалізація навчання», «цілі навчання», «зміст навчання», «типи навчання», «форми взаємодії навчаннясуб’єктів процесу навчання» і «процес навчання», перераховано їх складові, визначено на основі праць дослідників практично-наслідувальний, пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, програмовий типи навчання. Зроблено висновок, що індивідуалізація навчання, цілі навчання, зміст навчання, типи навчання, форми взаємодії навчаннясуб’єктів процесу навчання і процес навчання є обов’язковими макроконцептами мега концепту технологій навчання.

Прослежено отдельные аспекты проблемы практического применения технологий обучения в контексте профессиональной подготовки будущих квалифицированных рабочих. Обращено внимание на методологию выбора содержания материала, механизм ее реализации в учебном процессе с учетом интересов и способностей учащихся. Выведены модель концептосферы технологий обучения в процессе профессиональной подготовки будущих квалифицированных рабочих. Указано, что такая концептосфера обеспечивается путем построения субъект-субъектных отношений, которые предопределяют характер индивидуально-личностных изменений преподавателя и ученика. Раскрыта суть таких макроконцептов, как «индивидуализация обучения», «цели обучения», «содержание обучения», «типы обучения», «формы взаимодействия обучения субъектов процесса обучения» и «процесс обучения», перечислено их составляющие, определены на основе работ исследователей практически-подражательный, объяснительно-иллюстративный, репродуктивный, проблемный, программный типы обучения. Сделан вывод, что индивидуализация обучения, цели обучения, содержание обучения, типы обучения, формы взаимодействия обучения субъектов процесса обучения и процесс обучения являются обязательными макроконцептами мегаконцепта технологий обучения.

Observed some aspects of the practical application of learning technologies in the context of professional training of future skilled workers. Was paid attention to the methodology of choice of content material, the mechanism of its implementation during the learning process taking into account the interests and abilities of students. Displayed conceptual model of learning technologies in the training of future skilled workers. Noted that this conceptosphere is provided by the “subject-subject” type, that determine the character of individual personality changes of teacher and student. Revealed essence of nextmacro-concepts: “individualized training”, “learning objectives”, “content of education”, “learning types”, “forms of interaction of the learning process” and “learning process”, transferred their components, based on the works of scholars types of learning. Concluded that the individualization of learning, learning objectives, learning content, learning types, forms of interaction studies of the learning process and the learning process areobligated macro-concepts of mega-concept of learning technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського