РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000632569<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шаполова В. Вікторія 
Використання педагогічних технологій у формуванні корпоративної культури майбутніх менеджерів у вищій технічній школі / Вікторія Шаполова В. // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 3. - С. 55-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто основні педагогічні технології, що допоможуть майбутнім менеджерам оволодіти цілісними та стійкими якостями, необхідними для успішного розвитку їх корпоративної культури. Визначено зміст чотириступеневої емпіричної моделі навчання Д. Колба: безпосереднього досвіду, рефлекторного спостереження, теоретичного узагальнення, експерименту і самостійного застосування нових знань на практиці. Розкрито сутність методів активного соціально-психологічного навчання: кейс-методу (аналізу практичних ситуацій), соціально-психологічних тренінгів і методів впливу (рольова гра, психолог рама, соціограма). Вказано, що пошук і впровадження інноваційних педагогічних технологій навчання на основі використання найкращих зразків вітчизняної педагогічної спадщини з урахуванням загальних тенденцій європейського розвитку освіти, результатів міжнародних досліджень є одним зі способів ефективного вирішення проблем формування корпоративної культури.

Рассмотрены основные педагогические технологии, которые помогут будущим менеджерам овладеть целостными и стойкими качествами, необходимыми для успешного развития их корпоративной культуры. Изложено содержание четырехступенчатой эмпирической модели обучения Д. Колба: непосредственного опыта, рефлекторного наблюдения, теоретического обобщения, эксперимента и самостоятельного применения новых знаний на практике. Раскрыта сущность методов активного социально-психологического обучения: кейс-метода (анализа практических ситуаций), социально-психологических тренингов и методов воздействия (ролевая игра, психодрама, социограмма). Указано, что поиск и внедрение инновационных педагогических технологий обучения на основе использования лучших образцов отечественной педагогической наследия с учетом общих тенденций европейского развития образования, результатов международных исследований является одним из способов эффективного решения проблем формирования корпоративной культуры.

Considered the main educational technologies to help future managers master the holistic and sustainable qualities necessary for the successful development of their corporate culture. Expounded meaning the Kolb four-empirical model of learning, direct experience, reflexive observation, theoretical generalization, experiment and independent use of new knowledge in practice. Revealed the essence of methods of active social psychological studies: case-method (analysis of practical situations), socio-psychological training methods and influence (role-playing game, a psychologist frame sociogram). Concluded that the search and implementation of innovative pedagogical technologies on the basis of the best examples of national educational heritage with the general trends of European development education, the results of international research is one way to effectively address the problems of corporate culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського