Кримець Л. В. Мікрософія влади у контексті науково-освітнього простору / Л. В. Кримець // Антропол. виміри філос. дослідж. : зб. наук. пр.. - 2016. - Вип. 9. - С. 63-69. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Актуалізовано значення мікрософії, як нового напряму філософських досліджень, для аналізу науково-освітньої реальності. Науково-освітній простір є контекстом, мірилом і перетином більшості векторів актуалізації соціального управління. Саме в науково-освітньому просторі формується активний, цілеспрямований та креативний громадянин, що має прагнути як до свідомого та відповідального суспільного управління та самоуправління, так і до сумлінного виконання управлінської волі в системі владних відносин. Постнекласична науково-освітня реальність бачиться як комунікативна сфера, що має динамічну структуру та постає в нестійкості і безперервності взаємодії різних рівнів розвитку. Інформаційна науково-освітня реальність репрезентує себе як у світі фіксованих владних взаємин в межах усталених соціальних інститутів, так і у певній віртуальній комунікативно-мережевій невловимості. Саме тому і актуалізується проблема визначення сутності владних відносин в науково-освітньому просторі. Мікрософія як мистецтво мікросоціальної актуалізації допомагає розширити світоглядні орієнтири в означеному аспекті. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*666*333.63
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74194 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|