Пушкар О. І. Класифікація мультимедійних видавництв як нової форми ведення бізнесу в умовах інформаційної економіки / О. І. Пушкар, С. О. Назарова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2015. - № 33. - С. 109-116. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Проведено аналіз інформаційної діяльності значної кількості мультимедійних видавництв, на основі якого виділено такі ознаки групування всієї сукупності мультимедійних видавництв як відносна незалежність ведення бізнесу, складність та ширина асортименту мультимедійних продуктів і сервісів, що виробляються мультимедійними видавництвами. Групування мультимедійних видавництв за значеннями вказаних ознак дозволило визначити особливості інформаційної діяльності та ведення бізнесу представниками кожної з груп. Наведено приклади практичної діяльності мультимедійних видавництв, що входять до виділених груп дозволили виділити сильні та слабкі сторони, а також перспективи розвитку таких форм ведення бізнесу. Надана класифікація упорядковує всю сукупність мультимедійних видавництв за характерними кожному з видів ознаками та є основою для розробки адаптованого до специфіки кожного з видів механізму управління та організаційного забезпечення. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131 ф + Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|