Strielkowski W. Tourism economcs: formation of regional brands = Економіка туризму: проблеми формування брендів регіону / W. Strielkowski, N. Р. Tarkhanova // Наук. вісн. Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 98-105. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.Туризм, як галузь економіки одержав широкий розвиток. До найбільш перспективним видам туризму відносять культурний туризм. Однак, економічний ефект від туризму високий в разі здійснення продуманої політики просування і цілеспрямованого формування позитивного образу. Розглянуто бренд Південного Уралу. Дослідження проводилося з використанням методу фокус груп. Результати дослідження показали, що візуальні ідентифікатори територія не поєднуються з ідентичністю і не зрозумілі аудиторії. Недооцінка ролі графічного дизайну при створенні стилю, привела до того, що він сприймається не як атрибут реального бренду, а як декоративний елемент. У цих умовах ефективність розробленого бренду низька. Він не відображає шляхів підвищення конкурентоспроможності регіону та стратегії його розвитку. В даному випадку в наявності невідповідність платформи бренду і реальної ситуації. При розробці нового логотипу необхідно врахувати, що він повинен бути "відображенням" реальної ситуації, тих переваг, якими володіє регіон і тих потреб, які важливі ключовий цільовій групі. Необхідні дослідження щодо унікальних конкурентних переваг Південного Уралу і найскладніше питання - це довгострокове планування. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|