РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000635137<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Музиченко-Козловська О. В. 
Стратегія просування туристичного бренда країни / О. В. Музиченко-Козловська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 833. - С. 65-71. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

З'ясовано місце туристичного бренда (ТБ) у формуванні національного бренда. Визначено складові бренда. Запропоновано алгоритм формування ТБ країни. Проаналізовано наявний ТБ України. Визначено завдання та стратегію ТБ. Розроблено модель формування стратегії просування ТБ країни та наведено відповідну схему. Сформульовано кожен з етапів стратегії просування ТБ країни. Запропоновано показники визначення загального індексу привабливості ТБ країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)684.243

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського