З'ясовано місце туристичного бренда (ТБ) у формуванні національного бренда. Визначено складові бренда. Запропоновано алгоритм формування ТБ країни. Проаналізовано наявний ТБ України. Визначено завдання та стратегію ТБ. Розроблено модель формування стратегії просування ТБ країни та наведено відповідну схему. Сформульовано кожен з етапів стратегії просування ТБ країни. Запропоновано показники визначення загального індексу привабливості ТБ країни.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"