Визначено місце туристичного бренду (ТБ) у формування національного бренду. Запропоновано визначення понять "туристичний бренд" і "туристичний брендинг" (ТБр). Наведено передумови розроблення та реалізації стратегічного плану ТБр міста. Визначено завдання та стратегію ТБр м. Львів. Запропоновано алгоритм формування ТБ міста. Розроблено модель просування ТБ міста та наведено відповідну схему. Сформульовано кожен з етапів стратегії просування ТБ м. Львів.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"