РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000635173<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Музиченко-Козловська О. В. 
Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова) / О. В. Музиченко-Козловська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 835. - С. 63-70. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено місце туристичного бренду (ТБ) у формування національного бренду. Запропоновано визначення понять "туристичний бренд" і "туристичний брендинг" (ТБр). Наведено передумови розроблення та реалізації стратегічного плану ТБр міста. Визначено завдання та стратегію ТБр м. Львів. Запропоновано алгоритм формування ТБ міста. Розроблено модель просування ТБ міста та наведено відповідну схему. Сформульовано кожен з етапів стратегії просування ТБ м. Львів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ-2Л)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського