Дзундза А. І. Роль і місце навчальної дисципліни "Дискретна математика" в системі формування професійної спрямованості у цифрового покоління сучасних студентів / А. І. Дзундза, І. О. Моісеєнко // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 40. - С. 94-98. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Висвітлено специфіку розвитку особистісної сфери сучасних студентів як типових представників цифрового покоління. Зазначено щодо важливості формування в них професійно-значущих якостей; обгрунтовано актуальність цієї педагогічної проблеми, необхідність розробки нових підходів у проектуванні змісту навчання, пошуків нових засобів впливу на особистість майбутніх фахівців. Досліджено можливості навчальних дисциплін циклу природничо-наукової підготовки, насамперед "Дискретної математики", у системі формування професійної спрямованості майбутніх програмістів. Індекс рубрикатора НБУВ: В12 р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|