Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000636360<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Демчук Н. М. Дериваційна та таксономічна характеристика терміносистеми маркетингової діяльності у французькій мові : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.05 / Н. М. Демчук; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.Вивчено терміносистеми маркетингової діяльності французької мови шляхом дослідження її дериваційних і таксономічних процесів. Розглянуто систему термінів маркетингової діяльності французької мови. Описано загальні теоретичні засади термінології як лексико-семантичної підсистеми мови. Визначено її поняттєво-лексичний інструментарій. Сформульовано основні методи дослідження терміносистеми. Виявлено та проаналізовано найпоширеніші тенденції термінологічної деривації. Згруповано основні таксономічні ознаки системності термінології. Описано семантичний потенціал і функціональні особливості термінологічних словосполучень. Виокремлено систему базових та опорних концептів, а також субконцептів терміносистеми маркетингової діяльності. Розглянуто корпус термінів та його структурно-семантичну та системну характеристики у вигляді "паспорту". Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-34:У + У010.322 в3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА421361 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|