РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000636360<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Демчук Н. М. 
Дериваційна та таксономічна характеристика терміносистеми маркетингової діяльності у французькій мові : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.05 / Н. М. Демчук; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.

Вивчено терміносистеми маркетингової діяльності французької мови шляхом дослідження її дериваційних і таксономічних процесів. Розглянуто систему термінів маркетингової діяльності французької мови. Описано загальні теоретичні засади термінології як лексико-семантичної підсистеми мови. Визначено її поняттєво-лексичний інструментарій. Сформульовано основні методи дослідження терміносистеми. Виявлено та проаналізовано найпоширеніші тенденції термінологічної деривації. Згруповано основні таксономічні ознаки системності термінології. Описано семантичний потенціал і функціональні особливості термінологічних словосполучень. Виокремлено систему базових та опорних концептів, а також субконцептів терміносистеми маркетингової діяльності. Розглянуто корпус термінів та його структурно-семантичну та системну характеристики у вигляді "паспорту".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-34:У + У010.322 в3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421361 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського