Погрібна Л. С. Тенденції розвитку екологічної освіти учнів початкової школи у Великій Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. С. Погрібна; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.Досліджено історичні умови виникнення і розвитку екологічної освіти в школах Великої Британії, філософсько-світоглядні, природничо-наукові, соціокультурні, теоретико-регулятивні та психолого-педагогічні засади формування цілісної, логічно організованої системи взаємодії природи та суспільства, яка грунтується на загальнолюдських і національних цінностях, на принципах гуманізації, цілісності, неперервності, міждисциплінарності, культуровідповідності, екоцентризму. Розкрито найважливіші підходи до відбору та конструювання змісту, форм, методів і педагогічних технологій екологічної освіти в початкових школах країни, які зумовлені етнопсихологічними та культурно-історичними здобутками британців. Узагальнено досвід організації позаурочної та позашкільної природоохоронної діяльності школярів. Підкреслено роль громадських організацій у формуванні екологічної культури школярів. Визначено основні тенденції розвитку екологічної освіти в початкових школах Великої Британії. На основі компаративного аналізу виявлено елементи прогресивного досвіду екологічної освіти учнів початкової школи та підготовки вчителів до здійснення цієї діяльності, визначено можливості його використання у національній системі освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27(4ВЕЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА421324 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|