Галицька А. Б. Значення та класифікація координаційних здібностей у фізичній підготовці волейболістів / А. Б. Галицька // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2016. - № 3. - С. 91-95. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Дослідження зумовлено потребою розвитку просторово-часових параметрів рухів волейболістів високої кваліфікації. Мета дослідження - обгрунтувати значення та розробити класифікацію координаційних здібностей у фізичній підготовці волейболістів. Високий рівень розвитку координаційних здібностей є фундаментом досягнень у різних сферах спортивної діяльності. У сучасній літературі відсутній єдиний підхід до визначення поняття координаційні здібності, їх структурних компонентів, змісту й оцінювання. Загалом координаційні здібності визначаються як здатність людини швидко, економно та точно виконувати рухові дії під час виникнення складних і несподіваних ситуацій та узгоджувати рухи різних частин тіла. Зроблено висновки, що ідповідно до спрямованості координаційні здібності поділяються на здібності точно узгоджувати та диференціювати просторові, часові та силові параметри рухів; підтримувати статичну та динамічну рівновагу; довільно розслабляти м'язи, виконувати рухові дії без зайвої м'язової напруженості; виконувати ритмічну діяльність, пластичні дії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.69
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|